27 Haziran 2015 Cumartesi

[İSKAMBİL KARTLARI BLOG TUR #5] ZİNCİRLENMİŞ KALPLER-BÜŞRA TORAMAN

ZİNCİRLENMİŞ KALPLER- BÜŞRA TORAMAN

''Onun gibi birini daha önce hiç tanımamıştı. Bu kadar zeki, aynı zamanda bu kadar soğukkanlı.''

Yine kapağınla aşk yaşadığım, muhteşem ve ciltli bir kitap... 484 sayfanın her bir satırında tekrar dönüp kapağa baktığımı itiraf etmek istiyorum öncelikle. Gerçekten de turunu aldığımız için sevindiğim kitapların arasındaydı Büşra Toraman. Yazarın dilinin ne kadar sıcak ve başarılı olduğunu zaten tartışma gereği bile duymuyorum çünkü zaten birçok fantastik okurunun ilgisini çektiğini herkes benim gibi biliyor. Açıkçası bu kitabı fazla yorumlamaya bile gerek duymuyorum fakat yine de tüm yönleriyle Zincirlenmiş Kalpler'i size eleştireceğim.




Öncelikle biraz kitabın konusundan bahsetmek istiyorum izninizle. Gregg adında bir FBI Ajanımız var. Bir seri katili bulmak için cinayetlerin işlendiği yer olan üniversiteye geliyor ve katili bulmak için sürekli araştırma yapıp çalışıyor. Fakat bir türlü katil hakkında kesin bilgiler elde edemiyor çünkü bu katil diğerlerine göre farklı. Buraya kadar kitabın fantastik olabileceği konusunda kesinlikle umudum yoktu. Nasıl olabilir ki, diye sorguladım hep açıkçası. Fakat gerçekten de başarılı yazılmış bir kitap olduğunu sayfalar ve olay ilerledikçe anlamaya başladım. Bu da başta bana bir eksiklik gibi gelse de kitabın sonunda profesyonellik olarak algılamama sebep oldu. Tabii olay sadece Gregg ve cinayetlerden ibaret değil. Sonradan kitaba Aleka da dahil oluyor fakat daha fazla anlatmak istemiyorum çünkü söylediğim her şey spoiler olabilir maalesef. Kısacası anlatılacak değil okunacak bir kitap.





Kitabın kapağını başta da biraz inceledim fakat şimdi daha ayrıntılı olarak ele almak istiyorum. Öncelikle hakim olarak renkler ve uyumlar kesinlikle harika demek istiyorum. Zincirlenmiş Kalpler yazısı, yazarın ismi, iki rengin uyumu, panter ve karakter... Uzun süre bu başarılı kapağa bakakaldım açıkçası. Hele onun üzerinde elimi gezdirmek o kadar güzel bir duyguydu ki bunu anlatamam sanırım. Her kitapta bu hissi yaşamam çünkü. Ayrıca cilt olayını da beğendim, gerçekten de yakışmış bu kitaba. Ciltsiz olsaydı üzülür müydüm, evet kesinlikle üzülürdüm.




Sona gelirsek... Zincirlenmiş Kalpler benden tam puan alabilecek kitaplar arasında. Serinin devamını da sabırsızlıkla beklediğimi belirtmek isterim. Bu harika Büşra Toraman kitabını herkesin okumasını istiyorum ve gerçekten de tavsiye ediyorum. 




Ayrıca Facebook çekilişimize buradan ulaşabilirsiniz. 

Başka bir kitapta görüşmek üzere, bol kitaplı günler!

0 yorum :

Yorum Gönder

Text Widget

Copyright © Şiir Kokan Adam | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com