3 Haziran 2015 Çarşamba

[TAVSİYELER #2] SİZ HALA OKUMADINIZ MI?

Şiir Kokan Adam'dan herkese koskocaman merhaba!

Bildiğiniz gibi yaz ayının ilk günlerini yaşıyoruz. Ayrıca doğum günümün olduğu aydayız (18 Haziran ☺☺ ). Okullar kapandığı gibi herkes tatil köylerine veya kafa dinlemek için sakin yerlere gidecektir. Peki bu zaman diliminde biz kitapseverler ne okuyacağız? Eğer kitap almak konusunda kararsızlık yaşıyorsanız, şimdi size bir yardım eli uzatacağım! 

Şiir Kokan Adam'dan herkese çok beğendiğim ve okunması gereken kitap tavsiyeleri geliyor...


1-KÜÇÜK PRENS


Sayfa Sayısı: 112


Siz sormadan ben söyleyeyim. Hayır, yanlışlıkla eklemedim. Gerçekten de Küçük Prens'i okumanızı öneriyorum. Fakat bu kitabı okurken ciddiye alarak değil, zaman geçirmek ve biraz kafa dinlemek için okuyun. Zaten okumanın pek zor olacağını da düşünmüyorum. Başta size garip gelse de okuduktan sonra her yaştaki insanın okuması gerektiği düşüncesi sizin de aklınızı ele geçirecektir.





2-SÖZ YAŞLARIM

Sayfa Sayısı: 216


Büyük ihtimal bu kitabın adını daha önce hiç duymadınız. Ben de duymamıştım tabii ki. Fakat benim bir takıntım var. Tanınmayan kitapları okumak daha çok hoşuma gidiyor. Bu kitabı birkaç sene önce okuduğumu hatırlıyorum. Ve açıkçası gerçekten de etkileyici bir kitaptı. Dönüp baktığım zaman iyi ki okudum dediğim kitapların arasına girdiğini de fark ediyorum. Bu kitap tam da yaz günlerinde okunması gereken türden!






3-KURTLARA SÖYLE EVE DÖNDÜM


Sayfa Sayısı: 512


Gerçekten de aşkın farklı bir yüzünü görmek ister misiniz? O zaman bu kitabı mutlaka okumalısınız. Bazen şaşıracağınız, yani genelde şaşıracağınız, bazen hüzünlenip en çok da Toby'ye üzüleceğinizi düşündüğüm bir kitap. Kurtlara Söyle Eve Döndüm mutlaka çantanızda olması gerekiyor!






4-EVDEN ÇOK UZAKTA


Sayfa Sayısı: 480


Kristin Hannah'ın o sıcak kaleminden çıkan ''yine'' muhteşem bir hikaye... Evden Çok Uzakta, kumsalda uzanıp Michael ve Jolene'yle zaman geçirmek için güzel bir fırsat... Bu kitap size güzel bir tatil getirecek!







5-UYKUSUZ


Sayfa Sayısı: 264


Bu kitap, listemde okumaktan pişman olmadığım nadir kitapların arasında yerini aldı. Kapağının muhteşemliği zaten almanız için yalvarıyor. Bu kitap yaz aylarının sıcağında sizi uykusuz bırakacak!










Bu yaz da kitapsız kalmıyoruz... Yukarıda önerdiğim beş kitabı kesinlikle okumanız gerektiğini düşünüyorum. Bunun yanında, okuduğunuz için pişman olacağınızı da düşünmüyorum tabii ki. 
Kitap konusunda güvenin! 

Bir yaz ayında kitap kokan sayfalarda görüşmek üzere!

0 yorum :

Yorum Gönder

Text Widget

Copyright © Şiir Kokan Adam | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com