6 Temmuz 2015 Pazartesi

[İSKAMBİL KARTLARI BLOG TUR #6] SÜPER DADI-BETÜL GÜÇLÜ




SÜPER DADI-BETÜL GÜÇLÜ


Sayfa Sayısı: 264
Tür: Romantik Komedi
Yayınevi: Müptela Yayınları


Aşıksanız;
Dağları delebilirseniz ''Ferhat'' derler
Çölleri aşabilirseniz ''Mecnun'' derler
Canınıza kıyabilirseniz ''Romeo'' derler.

Ya iki küçük sevimli canavarın tüm sorumluluğunu alıp, kalplerini çalar ve oradan sevdiğiniz kadına ulaşmayı başarırsanız?

İşte o zaman ''Süper Dadı'' derler.

Efran'ın verdiği zorlu, eğlenceli, acılı ve sevimli mücadeleyi okurken aşk uğruna girilebilecek en güzel sınavlardan birine şahit olacaksınız.

Beril, Baler, Sare ve Efran'ın ''aile''si sizi de aralarına alacak kadar sevgi dolu; gerçek bir aile olmak için kan bağından daha fazla ihtiyacımız olan tek şey bu.

Yepyeni bir turdan herkese merhaba! Yine çok beğendiğim harika bir kitapla aynı satırlardayız. Doğruyu söylemek gerekirse kitabı ilk gördüğümde pek sıcak bakmadığımı itiraf etmek zorundayım. Belki tarzıma uymadığından, belki de isminden dolayı. Kitabın ismi tabii ki kurguya uyuyor fakat ilk gördüğümde biraz uzaktan bakmak zorunda kalmıştım. Fakat ne kadar yanıldığımı kitabı açtığım anda fark ettim. Kitabın ciltli olması zaten beni etkileyen bir etken.

Kitap da ideal kalınlıkta olduğu için bir an önce okumaya başladım ve yazarın bu kitaptaki başarısını yakaladım diyebilirim. Ayrıca kitabın Wattpad'den çıktığını duydum. Ben Wattpad sayesinde basılmış kitapların bir çoğunu okuyamadığım için soğuktum Süper Dadı'ya ayrıca. Fakat bu kitap Wattpad'den çıkıp okumak isteyeceğim kitaplar arasına girdi diyebilirim.

Biraz kitaptan bahsetmek istiyorum. Öncelikle isimlerin bu kadar değişik olması pek hoşuma giden bir özellik değildi elbette. Evet, belki orijinal olması gerekiyor fakat ben şuana kadar Baler, Sare ve Efran isimli insanlarla hiç tanışmadım. Bilmiyorum, belki de sorun bendedir.

Karakterleri biraz tanıtmak istiyorum. Beril, Efran'ın aşık olduğu çok güzel ve saygı gören bir kadın. Ayrıca Baler ve Sare'nin annesi oluyor. Sare, küçük ve afacan kız çocuğu. Baler de onun kardeşı ve erkek. Son olarak da Efran tabii ki Süper Dadı'mız!

Efran, Beril'e aşık bir genç adam. Yirmilerindeydi yanlış hatırlamıyorsam. Fakat Efran ne kadar çabalasa da Beril onu fark etmiyor bile. Genç adam da kendine sahte bir öz geçmiş hazırlayıp dadılık için başvuruyor. Tabii erkek bir dadı pek alışılageldik bir olay değil fakat çok başarılı bir geçmişi olduğunu gören Beril bir şans veriyor. Efran, Beril, Sare ve Baler'in maceraları işte bundan sonra başlıyor.



Kitabın konusu hakkında daha fazla bilgi vermekten kaçınmaya çalışıyorum yoksa yanlış bir şey söyleyeceğim ve spoiler olacak. Biraz kitabın kapağını da incelemek istiyorum her zamanki gibi.

Kitapta turuncu ve beyaz renkler kullanılmış fakat turuncu renk hakim. Bu güzel olmuş bence, ayrıca kucağında iki çocuk olan bir adam resmi var, bu da uyumlu. Beyaz kısımda ise turuncu harflerle Süper Dadı yazıyor, bu da son derece sade ve şık olmasını sağlamış, bunu da beğendim tabii ki.

Kitabın arkasındaki açıklama da çok hoş olmuş. Gerçekten de okuyucuyu kendine çekmeyi bilen bir kitaba ait olduğu çok belli. Bu yüzden kitabın kapağı ve açıklama konusunda Süper Dadı benden tam puan almayı başardı.

Yazarın dili de son derece açık ve sade. Bu da her yaştan okuyucuya hitap etmesi için olumlu bir etken olmuş. Müptela Yayınları'nın en beğendiğim kitaplarının arasında sanırım Süper Dadı da yerini aldı.

Bu kitabı tavsiye eder miyim ve kaç puan veririm, diye kendimi sorguladım. Kitabı tabii ki okunması için tavsiye ederim. Hele bu yaz günlerinde vakit geçirmek için gerçekten de doğru bir seçim olduğunu da vurgulamak istiyorum. Yeni puanlama sistemi oluşturduğumu umarım görmüşünüzdür. Artık ben de kitaplara puan vermem gerektiğini düşündüm.

Ve bir puan verecek olsam, Süper Dadı'ya 4 puan verirdim. Dediğim gibi isim konusu beni biraz rahatsız etti ve belki biraz daha profesyonel bir şeyler beklerdim. Ama bu tabii ki de kitap konusundaki yorumlarımı değiştirmiyor.




Kitap hakkında kafanızda fikir oluşması için sizi birbirinden güzel alıntılarla başbaşa bıraktıktan sonra çekilişlerimizin linklerini koyacağım. Herkese iyi okumalar!








Ayrıca Facebook ve Instagram çekilişlerimize katılmayı sakın unutmayın, bir sonraki kitap yorumunda görüşmek üzere!





1 yorum :

  1. Süper Dadı'yı merak ediyordum. Zevklerimizin uyuyor olması ve beğenmiş olman kitap hakkında fikir sahibi yaptı beni. Çok güzel bir yorum olmuş. Diğer kitapları da heyecanla bekliyoruz *-*

    YanıtlaSil

Text Widget

Copyright © Şiir Kokan Adam | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com